Stallrosen

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Kerstin - 30 januari 2011 22:08

...Som jag vet om ialla fall där jag sitter inlåst. Är som dagt inte så illa som det låter, har ju telefonkontakt med mina kollegor i mellanåt, så natten rullar på.

Idag när jag var klar med stallet så såg jag att ungarna smygit sig in i hagen, kameran åkte fram, måste ju kolla zoomen!! Och den gjorde mig inte besviken. Se vilka skarpa konturer på träden bakom. Jaaaa, jag är SUPER nöjd!!

      

Gillar Sydneys "språk" mot sonen, mjukt, fint och full koll, både på sig själv och på honom. Gäspar och mår bra. De små tävlar om uppmärksamheten, men slutar så snart deras lill matte går mellan (som tur är).

I morgon när jag vaknar blir det till att åka och köpa baddräkt till lilla damen, simskolan börjar.. Hoppas det finns några.

Hoppas hinna rida lite om det går, halt ute nu.. Sydney är inte alls lika säker  på hoven som ND.

Sa jag skulle återkomma om mina funderingar angående ND, men jag måste fundera vidare..

Angående hundvalpen så känns det lite så där. Ibland känns det som om mitt liv snurrar på i 190 och att jag kanske skulle dra i handbromsen, stanna upp och ta  en sak i taget. Ialla fall i några månader. Men samtidigt har vi ju längtat så länge efter en liten briard i huset igen..

Har jag tur så får jag lite tid i natt åt att fundera över sakerna.

Skriver

Kerstin 

Av Kerstin - 30 januari 2011 16:10

Sov skapligt idag. Sambon var ju hemma och tog vovven så jag slapp höra hans pipande (löptik hos grannen). Ungarna skötte sig skapligt, vaknade några gånger av deras ljud, men, men...

Nu ska jag iaf göra lite mat, slänga mig i soffan och ladda inför sista natten, som jag har inplanerat iaf.

2 bilder till att jämföra från igår.

Nya kameran                                                 Gamla kameran

  Klicka för större bilder!     


Skilland på skärpan och den har ju grym zoom, prövade lite idag, återkommer om det.

Har fått lite ångest ang New Dawn och hundvalpen.... Dessa beslut... Återkommer om det oxå...

Skriver

Kerstin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards