Stallrosen

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Kerstin - 22 februari 2011 21:07

Idag när jag kom hem så hade det här kommit med posten.

  2 paket!!!!

Ett var till lilla dottern, spännande!! Hon fick det här fina armbandet av super snälla Annelie!

    

Och så var det det stora till mig, eller ja det var väl till någon ponny.....   

Ska ta en bättre bild senare..

 

Köpte jag av Emelie. Tack snälla!!

Annars har väl dagen bara rullat på. Hade några trevliga timmar på jobbet. Imorgon ska barnen ha kompisar här så man får väl plocka undan lite nu ikväll. Dottern skulle ha ridkompis och sonen spelkompis.. Själv har jag 2 jobb nätter att se fram emot innan helgen. Ledig fredag och lördag, eller ledig och ledig, lördagen tillbringas ju i en bil... Måste fixa hästvakt till på lördag oxå.. Får inte glömma det...

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards