Stallrosen

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Kerstin - 23 februari 2011 08:32

Har fått en nu favorit krydda, använder den flitigt i både matlagning och på smörgåsen. Här på min avocado macka, men funkar lika bra på ägg eller tomat, gurka eller vad man nu har på sin frukostmacka.

 

Lite lagom hot är den!!

Kan ju behövas något som "hottar" upp en lite eftersom termometern envisas med att ligga runt -18 när jag är ledig.. Hoppas traktorn startar, annars vet jag inte hur jag ska lyckas att få in en höboll i hagen. Hoppas oxå graderna stiger eftersom dotterns ska ha ridkompis här idag.. Vet ju inte riktigt hur den kompisen ser ut, kanske är hon för stor för vår Prins, i så fall får det vara för kallt för att rida..

Hittade den här bilden när jag rensade och städa lite bland bilderna i datorn, kommer ihåg att Lina skrattade gott åt den (inget elakt skratt, lite lagomt fnissigt bara), gissa varför?!

 

Annars får ni väl bara luta er tillbaka och längta efter sommaren...

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards