Stallrosen

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Kerstin - 28 februari 2011 22:19

Blir fint på damerna...

 

Klicka HÄR för att komma till tävlingen.

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 28 februari 2011 19:11

Sorry, men nu lär det ju bli lite hundsnack framöver...   Undrar varför..

 

Idag bjöd vädret på strålande sol, takdropp och en blå himmel,

  Så blå var den, inte ett moln, så långt ögat kan nå...

underbart att äntligen få känna hopp om att den efterlängtade våren ska komma. Dexter tyckte inte jag skulle sova bort hela dagen utan väckte mig efter 1,5 timmes sömn. Jag klvev upp, släppte ut och satte mig sedan vid köksbordet och skulle ta en macka, men då såg jag att han slocknat på köksgolvet så jag smög tillbaka till soffan och fick slumra en timme till innan han vaknade igen.

Dexter fick gå på sin första koppelpromenad idag, men jag tror han missförstod lite...

Promenaden gick bra, han var så duktig att gå i koppel. Hemma igen så var han ååå trött, men hur skulle han kunna hålla koll så att ingen smet ut utan honom?? Jo, man lägger sig vid ytterdörren, så klart!

Och varför katten ska ha en egen korg och inte Dexter, förstår han inte heller, så den tog han över....

  Zwinto ser väl inte lika nöjd ut....


Annars så har vi mest slappat idag,

lite sömn och en envis migrän har gjort att jag gått på kvartsfart. Hoppas på en bättre dag i morgon.

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 28 februari 2011 02:11

För er som är lite för unga och inte känner till "Fingal Olsson". Så jag presenterar:

Martin Ljung

&

"Fingal Olsson"


Och så får ni den här som en bonus, den har jag skrattat gott åt många gånger...   Så gammal är jag..   


Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards