Stallrosen

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Kerstin - 4 mars 2011 22:03

Fick ett mms av sambon idag... Blev gråtfärdig när jag såg det. Precis ALL snö från stalltaket hade rasat ner, man såg bara en meter av stalldörren högst upp... Fatta hur tung den snön skulle vara att skotta undan!! Jag som redan hade jobbat lite mer än 17 timmar, inte hunnit mocka eller förbereda något, eftersom jag valde att sova 2 timmar i morse istället. Men så kom ett sms också "Vill du att jag ska ta traktorn och skotta fram dörren?"    Bästa sambon man kan ha.

Nu glor jag lite på tv, ska snart hoppa i säng, varit en lång, men bra dag.

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 4 mars 2011 02:27

Tänk vad dagarna går iväg... Sov gott idag med, duktiga dottern fixade med vovvarna!! Imorgon (läs fredag) skulle jag vara ledig, men blev inringd på jobb, så jag åker bara härifrån och direkt hem, släpper ut hästarna och sover 2 timmar innan det bär iväg till nästa ställe. Men sedan är det bara 4 dagara kvar innan även jag får lite sportlov.   Ska bli skönt. Inatt är vi dock bara trevliga personer som jobbar så det är lätt att hålla sig vaken. Fast i och för sig så är det ju aldrig otrevliga personer som jobbar här, så det är väl därför även nätterna susar förbi som ett skott. Tur man har så bra kollegor och jobb.

Ha en bra fredag!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards