Stallrosen

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Kerstin - 6 mars 2011 21:32

Kan ju säga att Dexter inte alls är som mina 2 andra briarder har varit, han är SÅ mycket mer på alla vis. Jag har absolut inget emot det, men det kommer ju att krävas lite mer av oss alla. Pepzi försöker hålla ställningarna, men inte har han det lätt inte.. Talar lite för döva öron kan man ju säga..   

D: Kan jag få benet...   P: NEJ!!

  D: Jag VILL ha benet..

P: Tyst pojkspoling... 

  D: Om jag säger, snälla då och ser lite söt ut....

  D: Tar väl tuggknuten istället då, eller vad är det där....


Ha det så bra!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 6 mars 2011 08:21

Ha ha!! Här läger man in årets klipp, en naken karl till häst, hoppar en bana på ett föredömligt sätt (han hade ju hjälm) och inte en endaste reaktion. Vakna tjejer, så attans pryda tror jag inte ni är...   

Man får vara glad man har sunda vänner på FB ist...   

Kram på er alla tråkmånsar!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards