Stallrosen

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Kerstin - 24 mars 2011 23:48

Kan man annat än älska rasen!   

Någon gång så ska jag ha en....


Skriver

Kerstin


Av Kerstin - 24 mars 2011 16:23

... inte direkt här, de vrålar!! Det knäpper och brakar vart man än befinner sig, hästarna hade skoj i hagen, men visade tydligt att de ville in nu när jag var på väg in, så jag lät dem få som de ville.

Några ensamma snöflingor yr förvirrat runt husknuten, jag förklarade för dem att Kung Bore dragit norrut för sin vila och att det var bäst att de skyndade på om de skulle hinna med honom.

Verkar som om blåsetn härjar fritt i vårt avlånga land just nu, så håll i kalufsen och sätt på er broddarna när ni går ut.

Kram på er!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 24 mars 2011 13:16

Storm ute, kan man lugnt säga. Inte omöjligt att sova, men inteheller det lättaste. Gick en tur med vovvarna i morse och de har sovit fram till 12, men då vaknade vi alla tre, så de är oskyldiga till att väcka mig. Ska försöka lägga mig att vila innan middagen och efter middagen så går nog natten bra iaf..

Halt som attan ute nu när det stormar så mycket. Fast solen hade värmt nu märkte jag när jag gav hästarna mat, man trampar igenom lite, precis som det ska vara.

Ber om ursäkt för att jag inte tittat in till er igår, ska försöka hinna med det under natten. Har lite problem med händerna och fingrarna nu, har väl slarvat med vantarna och då blir ledeerna stela direkt. Jag har ju vantar från augusti till maj/juni.  

Nu kommer barnen! Ha det så bra!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards