Stallrosen

Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Gullepluttar och sockertopp!

Av Kerstin - 1 juni 2011 20:31

Idag blev det en skrittur med båda våra guldklimpar. Lukas är helt ren och iskall i hovarna, han tycker det är kul att få komma med ut och bli riden. Orken är ju inte den bästa, men att han njuter av att vara med går inte att missa. Idag fick han ha på sig Prins westernsadel, den låg super bra på honom!

Lilla western pållen!

    Hallå, glöm inte mig, jag är också söt.

Dexter var på bus humör och försökte få igång Lukas. Nästan lika stora.. hi hi

     

Sötaste syskonen på de sötaste ponnyerna.  

     "Hör du illa eller???" Tro om det är det Lukas säger eller är det ngt bus på G..

   

Lite smakprov på det gröna får de naturligtvis.

På hemvägen stötte vi på lilla grannen, men han blev lite blyg.

 

Nöjda och glada kom vi hem igen.


Angående vår lilla sockertopp så kommer mer info om henne när hon väl landat här hemma. Besiktningen gick bra och vi ser verkligen fram emot att ta hem henne. Ska bli spännande och kul! Bjuder på ännu en bild på henne. Hon kommer att platsa bland våra gullepluttar!



Ha nu en trevlig kväll!

Skriver

Kerstin 

 
 
Pia

Pia

1 juni 2011 21:31

Kanonfina bilder på de små gullepluttarna. Har du skaffat en ponny till nu? är det en welsh?
Ha de gott allihopa kramen

http://horses-4ever.zoomin.se

 
Camilla

Camilla

1 juni 2011 22:29

Åh så fina bilder på mina favvosar!

http://camillahastskotare.blogg.se

 
Sarah

Sarah

1 juni 2011 22:38

Åhh vilka härliga bilder!

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kerstin

1 juni 2011 23:01

Tackar! :)

 
Camilla

Camilla

1 juni 2011 23:14

SV: Absolut, är den bara inkörd så sätter jag mig gärna där. Dom där små springer ju inte så snabbt, är van vid Dackes racergalopper. :)

Jag är rädd för att rida, men i vagnen är jag riktigt kaxig. ;)

http://parellikusken.blogg.se

 
Anneli Johansson

Anneli Johansson

2 juni 2011 08:54

sv: ja men hon e fantastiskt söt asså!! :)
ja vet faktiskt inte var bettet finns, tänkte ja skulle kolla i 2 andra butiker här men segt å betala full prit på de ca 500:- jag skulle ju få rabbat på de menmen antar att hon inte visste de då, konstigt hon verkar lite flummig :P

http://stallekekullen.blogg.se

 
Marie

Marie

2 juni 2011 09:09

Jag och tjejen i stallet har rett ut allt och det är inte henne jag är besviken på... utan den som säger att jag sagt nåt illa om hennes häst. J-la folk.

http://stallbrannebo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards