Stallrosen

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Kerstin - 10 juni 2011 22:05

Sista dagen i skolan och 1:a på sommarlovet! Och vilken dag!! Varmt, varmare och varmast!! Hur ljuvligt som helst.

  Svensk sommar när den är som bäst!

Dagarna går, en vecka snart som bara försvunnit. Igår somnade jag sittandes på en stol på altan i solen, inte ens en dyna på stolen.    Helt slut efter allt som händer nu. Allt blir väl bra i slutänden, men vägen dit är tuff. Någonstans så tror jag att åldern tagit ut sin rätt i Prins kropp och att det sedan visade sig i kolik denna gång. Jag har ju upplevt honom som trött i vinter/vår. Visst vem kan klandra honom, en hård och kall vinter suger musten ur vem som helst. Men det finns alltid saker som man liksom bara känner på sig, vet inom sig. Svårt att förklara. Vi får se vad som händer närmaste tiden.

Hoppas er dag varit solig och härlig som vår, trots omständighetarna.

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards