Stallrosen

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Kerstin - 15 juni 2011 19:28

Så äntligen är vi hemma igen! Och med oss hade vi lilla Sockertoppen Hulda!!

Hulda klev snällt in i transporten och där stod hon lika snällt hela vägen hem.

  Hej lilla gumman... Lite sällskap... 

Hemma så lastade dottern ur henne, hon backade så sakta och fint. Stannade upp och kollade sig omkring... Yes!!! Gräs...   Bägge hundarna var ute och hästarna for som stoll i hagen, men hon bara åt vidare som om allt var helt normalt.

  Gräs är gott, jätte gott...

  Fölgrimma...

Ställde in henne i stallet och även här var hon lugn, åt och drack lite vatten. Har nu tagit in shettis killarna så hon får lite sällskap. Hon är så fin på alla sätt!!

Har ju lovat berätta lite mer om henne. Hon är alltså 4 år och e: Simberg Hip Hop RW 121. Mamman heter Smulan och är efter en hingst och undan ett sto...   Vad de heter vill hon inte berätta. Hulda rör sig trevligt och hoppar bra. Vad framtiden har att erbjuda kommer ju att bli så spännande! Som tur är för oss så har ju Frida lova hjälpa oss med henne, då hon är på tok för bra för min lilla dotter egentligen, men vad fasen...   


Resan gick bra. Jag hann med att klappa lite på en sagolik vacker och trevlig hingst (Sydneys tilltänkta) och sedan tillbringade vi kvällen/natten hos Anna, en tjej som köpte häst av mig för några år sedan. Hann även klappa lite på honom.

  Tabasco..

Tack Anna m familj!!

Efter frukosten så begav vi oss iväg för att hämta lilla Hulda. Och den historien har jag ju redan berättat.  

Nu tänkte jag slappa i soffan resten av kvällen. Hoppas ni oxå haft en bra dag.

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards