Stallrosen

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Kerstin - 19 juni 2011 21:58

I morse for jag och dottern iväg till klubben där det var dressyrtävlingar. Vi tittade på huvudklassen Prix S:t George, där fanns några som glänste lite mer. En av dem var Sigrid Bergåkra. Ändå var det väl inte riktigt hennes dag idag, men jag tycker verkligen hon har ett föredömligt sätt att rida. Så mjukt och fint. Jag har sett träningar för henne och de gillar jag. Vann gjorde en skimmel hingst.. Den gillade jag också.. Får kolla upp den lite mer, kanske Sydneys tilltänkta...   

Så ikväll har dottern flätat sina barbie hästar, gjort vita schabrak åt dem och haft dressyrtävlingar. Imorgon ska lilla Hulda få knoppar innan ridningen.   De kommer att bli SÅ fina!! Sedan blev dottern överlycklig då hon förstod att man inte behövde vara vuxen för att få tävla dressyr!! Så nu får ni se upp, Dotter och Hulda är på "G"!!  

En önskan är att hon vill ha grå benskydd till Hulda, det blir fint det sa hon, svarta är ok det med..

Så nu sitter man här, peppad och ingen häst...

Skriver

Kerstin 

Av Kerstin - 19 juni 2011 07:56

Hittade de här 2 sötisarna gosandes på golvet igår.

  Zzzzzzzzz!

  Snart lika långa....

Vår "lilla" Dexter som fortfarande tror att han får plats i knä..

Nu ska dotter och jag snart iväg och kolla lite på dressyrtävlingar..

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards