Stallrosen

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Kerstin - 21 juni 2011 14:10

... Men jag gör gärna det när jag väntar på något.. Kommer mig inte för att ta tag i saker.. Vet att jag MÅSTE göra vissa saker och bara jag får tummen ur så går det ju ganska bra. Det värsta är nog att hjärnan går på högvarv... En fundering som jag haft ett tag nu är att låna ut Sydney till någon vettig människa som sällskap eller om de vill betäcka. Och själv låna/köpa något som går att rida på, träna lite. Jag kan ärligt säga att jag inte tycker att det är sådär jättekul att skritta runt i skogen utan mål... En sak att ha en att träna på och ha Sydney som sällskap och att rida ut med barnen på. Det kostar att ha häst och det tar tid, massor av tid. Om jag ska ge av mina pengar och min tid så vill jag gärna ha ut något mer än bara jobb... Jag vill svettas i på ett träningspass, jag vill ha något att se fram emot, jag vill känna spänning och nervositet inför en tävling. Jag är ingen skogsmulle, jag har aldrig varit någon skogsmulle. Jag tycker det är mysigt att rida ut, men inte jämt... Jag vill lasta min häst och åka iväg med dottern/sonen och träna i ridhus, eller vad det nu kan vara.

Sådan är jag... Kan inte hjälpa det...

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 21 juni 2011 09:57

Tråkiga saker ska ju hända här hemma, tyvärr blir de ständigt uppskjutna av olika anledningar. Skönt kan man ju tro, men så är inte fallet. Har man väl bestämt sig så är det jobbigt att ställa in sig på en dag, men så blir det inte av och så flyttas det fram och flyttas fram, man får aldrig det avslutet man vill ha, jobbigt för alla. Att jag inte löser problemet på något annat sätt beror på att de här är de bästa, trots väntan... Nu är ännu ett nytt daum bestämt och nu känns det verkligen som om det blir då. Tyvärr kommer inte den person jag vill ska komma, men jag hoppas det går bra ändå.... Orkar inte skjuta upp det längre nu.

 

Skriver

Kerstin 

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards