Stallrosen

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Kerstin - 26 juni 2011 21:01

Idag skulle det va lugnt på jobbet....    Inte direkt, vi hade full rulle hela dagen. Kul!! Tiden bara susade förbi och vips var man hemma igen. Sonen fick ett par shortchaps idag, han tycket det var toppen!! Så nu är han fullt utrustad han med.    Bara att rida på nu. När jag kom hem hade bästa barnen mockat och gjort jättefint i stallet. Och när jag sedan skulle ta in hästarna innan jag for iväg till nattjobbet så susade det bara till och ungarna stod nere i hagen med varsinn ponny. Attans roligt tycker mamma!!   Sydney fick ett nytt träns idag, MYCKET välbehövligt!! Och en svängd lädergjord med resår, faktiskt också något jag gått och lurat på, men inte kommit till skott. Nu var den på rean så...   

Ni har så rätt, naturligtvis så är det jag som ska ha en häst!! Barnen har ju varsinn!

  Mina sötisar!!

Och vår älskade lilla Prins kommer nog att hänga med några (många) år till hoppas jag verkligen!! Grannen vill börja köra honom ibland, så nu måste jag köpa nya däck till vagnen. Vore ju toppen om han kunde få dra lite ibland. Då kan hon ta med sig sin lilla son ut. Dessutom tycker hon det är kul att köra, vilket inte jag tycker. Jag tycker det är lite läskigt jag...

Och Jossan, klart ni får komma, hör av er först bara, vore kul om jag också var hemma!

Ehh, sedan lyckades jag kaxa till mig lite på jobbet idag så nu ökade helt plötsligt pressen lite på oss (läs Frida & Hulda) till kvalitéts. Sånt som händer....   Berätta inget för Frida bara....

Nej, mina vänner, nu ska tvättmaskinen tömmas och snart ska det rondas.

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft!

Skriver

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards