Stallrosen

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Kerstin - 28 juni 2011 23:11

Ja, Camila, hur vågar jag!? Ha ha!! Och Emily, jag är så ledsen!! Hi hi!

Så vad har hänt här då... Tja, igår var det ju bara jobb som gällde, så även idag. Men innan jag for till jobbet så lastade jag in barn och en Prins i bil+ släp. De släppte jag sedan av hon bästa lilla Frida och hennes snälla familj. Sedan fick de terrorisera dem HELA dagen!! Bägge barnen var SUPER nöjda med dagen och längtar till nästa gång de får åka dit.

Jag har fått den uppfattnigen att allt gått kalas idag, har faktiskt inte ens hunnit fråga hur Fridas lektion med dottern gick. Får väl höra om den i morgon.

Är ledig i morgon och ska väl njuta av vädret och ledigheten. Rida lite och pyssla på gården, hö är på ingång så det gäller att göra plats för det också. Alltid är det något.

Inte mycket mer än så idag...

Men i morgon..  

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards