Stallrosen

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Kerstin - 3 juli 2011 08:17

Tjohoooo!!! Ledig idag... Eller är man det egentligen, befriad från det avlönade jobbet är man ju iaf... Så vad ska man göra då... Röjja klart i sadelkammaren, så man kan börja med stallet vore ju inte helt fel, ev ska Frida rida Hulda idag... Kanske borde man åka och kolla på tävlingarna... Både ponny och häst hoppning..

Fast just nu tror jag barnen är inne på att rida lite mer trail eller så.. Det gillar de bägge.Sedan såg vi ju på Arn och en annan serie "Svärdet och spiran" så nu är de lite inne på "sköna jungfruar, med fina klänningar och riddare som ska rädda världen".   Men det kan man ju leka, bra träning för hästarna.

Velar på med vilken klubb vi ska tillhöra... Min gamla klubb, där jag känner mig hemma och känner alla "gamlingar", eller den som ligger i vår kommun och lite närmare... Lutar åt min gamla klubb, vet att den fungerar, det tycker jag inte den andra gör. Tänkte lösa medlemsskap så man kan åka och löshoppa mm.

Nej, ska man göra ett ryck så inte dagen bara försvinner osm alla andra...

Ha det!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards