Stallrosen

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Kerstin - 13 juli 2011 09:24

Lite kyligare och friskare i luften idag, skönt! Och så går man på sitt jobb dygn igen då... Eller det blir väl mer än ett dygn, men när jag väl går av i morgon eftermiddag så hämtar jag dotter hos mormor, kanske även sonen och åker iväg för att glo lite på dressyr tävlingar. En liten kvällstävling. Blir trevligt. 

Just nu sitter jag och knåpar ihopen fotobok via nätet.. Vann en gratis och som vanligt så har jag skjutit på det tills absolut sista minuten... Suck... VARFÖR!! Sedan ska jag försöka plocka ut det finaste kortet på dotter och lilla Sockertoppen för att göre en förstoring som hon sedan ska få när hon fyller år. Funderar om jag ska göra en förstoring på Lukas och Prins också, vore väl fint att ha på alla 3. Eller om jag ska be Ceative Lines göra något fint, som hon gjorde på shettisarna och dottern. Vi får se... 

Dottern och jag har kollat in lite i Hööks katalogen och gillar den nya ponny serien i mörkblått med cerisa detaljer. I verkligeheten så är faktiskt schabraket riktigt snyggt, täcket också, resten har vi inte fått in än, men det kommer väl.

När vi var på ponnytävlingarna förra helgen så sålde de ju hästprylar där och dottern valde det här fina Tattini schabraket till lilla Hulda. Som hon nu tyvärr aldrig ens hann prova....

   Så snyggt!!  

Gillar att de hade brodyret på höger sida, då kan man ju själv brodera på vänster, vilket vi kommer att göra i framtiden, när vi vet...

Nej, här har verkligen inte jag tid att sitta, ha en toppen dag.

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards