Stallrosen

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Denna väntan...

Av Kerstin - 16 juli 2011 11:13

Åhh, nu får jag vänta ända tills på måndag innan jag får nästa trevliga mail... Suck..

Men jag hade ett trevligt "chatt samtal" med personen igår, så jag överlever, kanske, är ju så nyfiken jag...

Regnar idag, så klart, jag är ju ledig.. Ska försöka hinna skura ur minst en stor box, kanske bägge. Får se om jag orkar hämta spån...   Sov 10 timmar i natt, tror allt börjar komma ikapp nu.. Har en riktig "grisvecka" nästa vecka (självförvållat så ingen synd om mig), men sedan är jag ledig. En tur i skogen och avspolning av mkt gul Sydney står också på schemat. Hon är en riktig dyngråtta.   

Kanske bästa att sätta lite fart så man ialla fall hinner ut genom dörren innan man ska in och göra middagen...

Skriver

Kerstin


 
 
Anneli Johansson

Anneli Johansson

16 juli 2011 12:20

du har många trevliga mail du :)
inte alls nyfiken *roll*

http://stallekekullen.blogg.se

 
Marie

Marie

16 juli 2011 14:54

Klart att vi inte är nyfikna på alla mail.... ;);)

http://stallbrannebo.blogg.se

 
Erika

Erika

16 juli 2011 15:56

Vad är det för mejl du väntar på ? :)

http://eriikapettersson.blogg.se

 
Erika

Erika

16 juli 2011 16:59

SV:
Ja^^ :)
Framför allt för Raski.
Men även såklart för Grim.

Är så stolt över Raski som tar allt med en sån ro.
Hon är så kärlek,s full.
Blir så glad över att ha henne.

När barnen skulle klappa henne är så försiktig.
O tar fram huvudet sakta o nosar lätt.
Medans Grim är lite fram o vill gärna bitas o nafsas.
Inte så bra.
Men snäll o rida är han så länge Raski är med. :P

Men Raski är snäll när man rider, men även från marken. :)
de gillas.

åh nu blir man nyfiken, vad de är för mejl. ;)

http://eriikapettersson.blogg.se

 
Camilla

Camilla

16 juli 2011 20:23

Jaha, här kommer man tillbaka till ännu fler hemligheter :(

hihi ;)

http://camillahastskotare.blogg.se

 
Marie

Marie

16 juli 2011 20:37

Sv: Jo tack det gick kanonbra för Måns och Sandra på träningen. Han är ju större och längre att rida ihop men hon är på god väg. Han är så fin.

http://stall.brannebo.blogg.se

 
Nina

Nina

17 juli 2011 09:25

Hur länge ska du hålla oss på halster, egentligen ;( Vi är ju så nyfikna allihop!

Vad skönt för dig att få sova ut ordentligt. Jag är inne i en period när jag vaknar ganska tidigt och blir klarvaken. Ja, utom de dagar jag ska upp och jobba morgonpasset då.....för då är jag minsann jättesömning. Aldrig är man nöjd.

http://stallskogalund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards