Stallrosen

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

I slutet på nästa vecka...

Av Kerstin - 22 juli 2011 23:59

.. Så kanske jag vet hur det blir och då får ni naturligtvis också veta det.   Tills dess så får ni väl fundera lite...   

Annars har dagen varit seg.. Skulle göra ny hage, men när åskan började gå så ansåg jag att hålla i eltråd när det blixtrar och dundrar inte kändes ok. Så blev det med den saken.. Sambon hade pratat med en annan granne och han sa att hans hage var klar för mina hästar, så praktiskt...   Gillar verkligen mina grannar! Så ringde en annan och sa att jag hade spån att hämta samt att jag fick ta allt hans hö om jag ville... Helt ok anser jag.

Och så sålde jag ju sadeln, försäkringen löste sig och så ....... Inte illa va!?    Kanske vänder det nu, hoppas på lite fortsatt lugn ialla fall.

Kram på er!

Skriver

Kerstin

 
 
Nina

Nina

23 juli 2011 07:45

Ja, men det låter väl helt okej ;) Någon gång ska man väl ha medvind också :)
Hoppas nu att det fortsätter på den inslagna vägen ett bra tag!

http://stallskogalund.blogg.se

 
Erika

Erika

23 juli 2011 14:11

Spännande. ;)

Vi har med haft åska & regn här.
Två nätter i rad, knappt gått o sova.
För fy attans vilket oväder de var.

http://eriikapettersson.blogg.se

 
Maria

Maria

23 juli 2011 16:16

Väntar med spänning!

Vi har skrivit fodervärdskontrakt på Acke t.o.m 31/8. Sedan får vi se vad som händer...

http://maria-hastliv.blogspot.com

 
Marie

Marie

23 juli 2011 16:20

Ni är verkligen värda lite medvind nu!
Sv: Ja att träna för nån mer är inte dumt. Tyvärr har ju Sandra ingen ponny att rida som kan mer än hon. Hade varit toppen men hitta en sån....

http://stall.brannebo.blogg.se

 
Caroline

Caroline

23 juli 2011 22:56

Svar: Är hon allergisk mot hästar eller missförstod jag nu?
Skulle heller inte hålla på med eltråd när åskan och blixt håller på.
Själv är jag så rädd för åskan att jag stänger av strömmen på hagen när det åskar.

http://www.ridemyhorse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards