Stallrosen

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Kerstin - 31 juli 2011 22:38

Eller tillbaka till lilla Prins. Här är inte bortglömd, bara att det varit så varm och miljoner med flugor så varken han eller vi har orkat.

Men idag så...

Luvan för alla flugor...  

Dexter och Eddie var naturligtvis med, men det var bara Dexter som fastnade på bild idag.

     

Prins blev lite hungrig ibland...

Och försvann ner i buskarna..

Men sedan blev det lite mer fart på honom..

    Full fast så manen yr!

Städade ur vårt timmerhus idag, det är bara en liiiiten del av allt som syns bakom Prins.

  Sötis!

Men oj så lång lilla tösen blivit....

  Tur hon inte väger så mycket...


Annars har dagen bestått av städning, eller röjande snarare. Stall och timmerhus har tömts på diverse skräp, tänk vad man samlar på sig. Barnkläder mm kom grannen och en annan tjej och tog lite av. Curre Bus åkte hem igen för att betäcka klart, kommer väl tillbaka i morgon eller någon annan dag.

I morgon natt börjar jobbet igen, tillbaka till verkligheten igen. Får se vad morgondagen har att bjuda på.

Sänder en extra tanke till Nina idag. Kram på dig!   

Nu sängen!

Natt natt

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 31 juli 2011 16:49

Dessa benskydd hos anaby!

 

Va med du också!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 31 juli 2011 10:16

Glömde ju.... Vi hängde ju på lilla Curre Bus i går och satt upp en gång! Hänget går bra, men jag känner att om vi ska gå med honom vill jag nog ha någon som håller i honom så kan jag hålla i dottern några dagar framöver i alla fall. Han är lite markskygg också har jag märkt. Bryr sig inte när hundarna kommer i full galopp ut på altan och vi går förbi, men ligger det någon leksak i gräset hoppar han till. Något att träna lite extra på.

  Sonen var vår fotograf igår!

Idag ska transporten tömmas på hö och ett besök i ridhuset vore toppen, men det är varmt ute så vi får se.

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards