Stallrosen

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Kerstin - 1 augusti 2011 08:35

Läste detta hos Caroline och tycker att det är värt att spridas. Jag visste ju detta eftersom vi fått information om det på jobbet, men jag tror många inte vet..

Läs detta. Man kan ju fundera vad vi sprutar på våra hästar när de sedan inte får användas till livsmedel... Och faktum är av man andas väl inte lite av det också när man sprutar direkt på hästen. Inte undra på att man är lite virrig ibland..   Men samtidigt så är det ju dessa 2 medel som är bäst på marknaden idag, tycker både jag och en hel massa andra människor. Mina har klarat sig riktigt bra i år. Jag har haft på Switch först och så sprayar jag Ultra Shield när vi rider eller om det har regnat eller är väldigt flugit ute, vilket det varit i en månad nu. Inte ett enda bett har de fått i år!! Prins har kliat lite i man och svans, men det är pyttelite!! Tack vare dels Marlenes magiska pulver som han får, en gel jag köpt på Hööks och den största orsaken, det har varit knottfritt hos oss i sommar!

Nej, nu ska jag sätta lite fart, börjar ju jobba i natt!

Ha en toppen dag!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards