Stallrosen

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Kerstin - 5 augusti 2011 23:02

Om ett år så tror jag nog att jag styr runt någon L:A. Borde ju inte vara några problem.... Om alla får vara friska och krya vill säga... Känner att jag måste ha ett mål och det tror jag verkar realistiskt.

2 st som ska gå kvalitets och en som ska gå 3-års. Så håll tummarna att vi når våra mål.

Var OTROLIGT länge sedan jag hade mål uppsatta. Känns riktigt kul och spännande!! Och det blir en späckad höst, vinter och vår. Men det blir nog bra, ungisarna ska ju ha vila inlagd också, man får dela upp dem. Dumt att släppa alla samtidigt.

Känner mig SÅ peppad!! Sitter just nu och gör en grov planering, sedan får man ju alltid fundera om under resans gång, men jag har grunden i alla fall.

Curre har blivit pappa för någon natt sedan, ett fux sto kom till världen!! Så söt så!! På bild ialla fall, ska åka förbi och spanan in sötisen någon dag när son och dotter är hemma.

Ha det så bra!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 5 augusti 2011 20:24

Och det bara jävlas.... Snabb är den, men då loggade jag in på sonens sida och den har ju safty system... Åhh, ALLT ska godkännas och lösenord mm, blir galen!!! Och jag måste sitta uppe!! TV:n är ju nere!! Jag som brukar glo lite på dumburken och surfa lite samtidigt!! Usch vad jag gnäller!! ha ha!! Kan inte svara på era kommentarer eller gå in på era sidor heller då datorn blockerar vissa av er... Kanske är bra med en avvänjnings period  !

Fyndade ett vintertäcke idag för strax över 100-lappen!! Kan man ju inte låta bli, jag som rensat så i sadelkammaren och sålt av och slängt MASSOR.

Nu ska jag gå ner och göra lite kaffe och sätta mig och tjura framför TV:n.... Hade jag haft en häst har jag ridit! Så det så!!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards