Stallrosen

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Kerstin - 11 augusti 2011 20:26

Hon har kommit!! Min Secret!!! Tjohooo!! Väldigt smutsig, ganska mycket små sår och lite ofriserad, men så fin!!

När hon är badad, ryktad och allt är som det ska kommer hon att ha en fuxfärg, som kommer att glimma som guld i solen, bläsen, alldeles jämn och fin, kommer att vara kritvit, precis som hennes 3 vita strumpor. Den långa benen kommer att dansa fram på dressyrbanan.


  



Japp, precis så kommer det att bli!!    Hon har VÄLDIGT långa ben och VÄLDIGT hög manke, hon ska tydligen vara 168 cm, Sydney är 167 cm, men kan tala om att Sydney såg ut som en liten köttbulle brevid henne!!   Sydney, en bastant, dam och så kommer gracila Secret!! Fniss, såg lite roligt ut, men bägge är så fina!! Fattar mig inte riktigt på denna dator, så bilderna kommer i morgon, ska tvinga sambon att samarbeta ikväll.

Resan hade gått bra och transport killarna berömde henne, lugn och fin. Lika lugnt klve hon ur lastbilen och ställde sig för att äta. Visst tittar hon på sakerna på gården, men hon traskar ändå förbi dem utan problem. Stallet hade hon däremot ingen lust att gå in i, kanske trodde hon att det var ännu en transport, så jag fick öppna bägge dörrarna, då var det inga problem. Fick stå inne och äta och dricka lite och nu tog jag bägge samtidigt och gick ner med dem i sommarhagen, inga problem!! Ingen wow trav, men helt ok, vinner otroligt mycket mark i galoppen, underbart!!

Ett nytt kapitel i mitt liv har börjat, vill ni hänga med på vår resa?!


Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards