Stallrosen

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Kerstin - 31 augusti 2011 22:58

Så det kan bli!! Men jag kunde inte låta bli!! De var ju SÅ fina!! Precis vad jag ville ha!

Spanan in och håll med mig!!

       

Skriver

Kerstin 

Av Kerstin - 31 augusti 2011 22:47

En briard är ju konstant hungrig. Den har rå koll på maten och kollar gärna att det blir rätt..

Om man sätter sig lite närmare så har man ännu bättre koll..  Kanske bäst att hjälpa till lite...

Attans Eddie som ska ha först...    Äntligen jag...    Vänta, vänta....... Duktiga jag!

Skriver

Dexter

Av Kerstin - 31 augusti 2011 21:46

... Vilket oväder vi fick idag!! Sonen gick ut för att cykla, men kom in lika fort, han tyckte inte att det var någon bra idé att vara ute, jag fattade inget, någon sekund senare small det!! Och då snackar vi smäll!! Sedan kom regnet....

  OJ, vad det regnade...   Man kan nog säga att det vräkte ner..   Det övergick sedan i hagel...   Och jag som tvättat, Secrets regntäcke och det hängde på tork..   Blev vitt på gräsmattan av haglet, drivor av hagel på vissa ställen   Lättare översvämmning på gräsmattan...   Curre var inte allt för förtjust i vädret och glad när han fick komma in och få täcke på sig!   De andra 2 fuxarna tog det med ro och betade...

De blev också glada över att få slippa de hårda bollarna som kom från himlen. Så av den enkla anledningen så stod sonen och jag över ridningen idag. Dottern kom hem jätte förkyld, så vi får se hur det blir med morgondagens ridning. Jag kommer väl ut i alla fall.

Modemet gick åt skogen när åskan gick som värst och de bärbara telefonerna.

Nu ska jag göra lite nytta!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards