Stallrosen

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Kerstin - 15 september 2011 21:23

Idag kom ett paket från Annelie!! Köpte en fin blå luva med guld pasparoll av henne. Bjuder på ett foto av den i morgon, orkar inte hämta kameran nu. Har städat huset HELA dagen idag, korta avbrott för häst och hund. Phu!! Det värsta är att när man väl börjar så ser man ju vad mycket skit man har.. Men nu är mycket gjort, bara att fortsätta. Sedan får det bli stall och omgivning.  

Nu har jag slagit ner rumpan i fåtöljen och tänker inte kliva upp i första taget.  

Vad har ni gjort då??

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 15 september 2011 08:30

... brev med posten i går!! Till mig!! Med en häst så grann på utsidan. Vem kunde det vara ifrån?? Öppnade försiktigt... Där låg ett urklipp från Piteå Tidningen.

Tusen tack Spanaren!!   

Regn och kraftig blåst här. Blir till att STÄDA idag!! Dottern fyller år på måndag och idag är jag ju ledig så...

Får se om långben och jag skrittar ut en sväng sedan eller om jag verkligen STÄDAR hela dagen, måste verkligen göra det.... Pust...

Ni då??

Skriver

Kerstin 

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards