Stallrosen

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Kerstin - 25 september 2011 18:28

Fast inte så mycket idag. Bara det vanliga pysslandet och mysandet. Sov väldingt länge idag för att vara mig. Vaknade till strålande väde, så den korta tid jag hade på mig tillbringande jag ute och i stallet. Har även fått lite småpyssel gjort inne, lagat saker som legat alldeles för länge, rensade lite som inte går att laga och annat som man gärna skjuter på.

Fick lite färg i håret igår, hi hi... Så nu är det VÄLDIGT rött...   Får de hur Secret och jag kompar nu då...  

Lovar att uppdatera lite om hästarna snart, har faktiskt inte hänt så mycket, skrittas lite, arbetat dem lite från marken. Curre sköter sig som vanligt exemplariskt, vilken ponny! Secret tar lite mer tid, men har kommit lite mer till ro.

Sedan är det lite annat som tagit tid, för mycket tid och energi, men en av sakerna är nu lösta, så nu går jag vidare..

Ha det så bra alla och så undrar jag ju vad ni gjort i helgen?!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards