Stallrosen

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Kerstin - 8 januari 2012 23:17

Så var det då äntligen gjort.. Lade ut en annons på Blocket i morse, hann bara gå någon timme så var 2 av 4 sålda. Otroligt vilket flyt, samma köpare, prutade inte en krona ens. Härligt!! Så de åker iväg senast tisdag.

Annars var det jobb idag. Ska boka ny tid till Secret med en hästmassör mm. NU ska vi igång!! Prövade sadlarna och Albion ser ut att ligga perfekt, MEN släpper mitt under, lite, lite grann.. Men nog för att det inte ska fungera. Då blir det ju bara tryck fram och bak.. Ska ändå pröva att sitta i den i morgon och se med vitt schabrak hur trycket blir när man sitter där, men det är ju ändå inte optimalt. Kieffern är lite för vid och kommer ner lite nära fram och då släpper den ju bak, men om jag använder en correction pad så fungerar det. Meningen är väl att hon ska bredda sig allt eftersom musklerna sväller...   

Annars så rullar allt på. Älskar mina små ponnyer så jag blir smått lyrisk då jag ser dem. Walle är den som alltid kommer först, gnäggar när han ser mig och älskar att mysa. Problemet med öronen är blott ett minne. Höger bakben kämpar vi på med vissa dagar, andra dagar går det galant. Och de andra är ju bara för mysiga, alla med sina små egenheter. Är så full av kärlek när jag går ifrån stallet så ni kan aldrig ana.  

Så hur har er helg varit då??

Undrar

Kerstin

Ja, alltså det var sadlar jag sålde...   

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards