Stallrosen

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Kerstin - 19 januari 2012 21:00

Dottern har fått smak på det här med att "träna". Dagens kommentar var; "Om vi skyndar oss så hinner jag rida innan skidskolan."    Det har jag aldrig hört förut!! Söta Zabina fick pröva Prins "tävlings" träns och det satt ju som en smäck på henne. Ponny längd på tyglarna blir lite kort, men det går. Ska se om jag hittar några cob, som vi kan byta till.

 

Sötisar!!

Vintern har tydligen kommit, snöade större delen av natten och mer ska det komma tydligen.

 

Men visst, det blir ju lite mysigt. Julstämning i efterhand.

Möttes av en fin måne när jag kom hem i morse..

 

Naturen är allt bra vacker..

Ha det så bra!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards