Stallrosen

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Kerstin - 9 februari 2012 20:53

Son och dotter hade bestämt att de skulle rida idag. Zabina och Prins fick offra sig, fast jag tror inte det var så mycket lidande de genomgick.. Attans pigga och busiga små ponnyer. Slutade med att jag fick hålla i fröken Zabina och agera stoppkloss åt Prins. Men det är ju underbart med små pigga ponnyer och busiga barn.

 

2 bus pojkar...

 

.. med trevligt tjej sällskap.


Innan Zabina kom till oss så sa hennes kloka ägare att vi skulle ta någon månad i skogen och lära känna denna fantastiska ponny, nu har det nog gått lite längre än vad som var tänkt, dax att sätta lite fart på utbildningen av den som sitter uppe på!!   

   

Vad händer där??

   

Eller var det där...

   

Man kan ta det lugnt också..

Hemma igen så blev det hästbyte..

   

Så bra han passar på lilla fröken..  

Lilla fröken Zabina SKA klippas och friseras, men just nu är det så kallt så jag vill inte spola av henne. Vågar snart inte visa några bilder på lurven, stackars Jennifer gråter väl i uppe i norr...  

Ha det så bra!

Kram

Kerstin

Av Kerstin - 9 februari 2012 08:24

Idag har jag varit mamma i 11 år!!

Denna guldgosse kom då..

Nix, menade inte Prins, det är han uppe på!  

GRATTIS 

till dig min älskade lilla son!

 

Kram 

Mamma!! 

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards