Stallrosen

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Kerstin - 22 mars 2012 20:11

..eller storm, vilket fall som helst så blåste det varmt!! För man ska se det positiva eller hur var det nu då...   Under förmiddags promenaden med hundarna så blåste det inget alls, var bara skönt! Men senare under dagen så tilltog det allt mer, men eftersom det var varma vindar så var det ändå drägligt att vara utomhus.

 

Prins och Zabina fick en skritt promenad efter vägen som uppvärmning inför dagens lekar. Uppsuttna barn då förstås!


     

Duktiga små killar..

   

.. och tjejer..

 

Sonen hade till och med rätt tygelfattning idag!!

 

Var tvungen att fota, vet ju inte när det kommer att hända igen!   

 

Zabina fick ha på sig luvan jag köpte av Annelie!! Lite stor i öronen men helt ok.

Jag och dottern tycker hon är jätte fin, sedan finns det ju vissa, nämner inga namn, som tycker hon ser ut som en råtta..   

Avslutade kvällen med barnen med att äta jordgubbar och grädde. MUMS!!! Ännu en bra dag att lägga till handlingarna.

Och som ni ser så kan vi även vara helt omatchade och ändå ha det kul!!   

Ha det så bra!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards