Stallrosen

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Kerstin - 29 mars 2012 22:24

Som röstade på vem som passade bäst ihop... Jag är dock liiite besviken på er...   Jag vann ju inte!!! 

Som klar 1:a, blev...

Och nu ska tilläggas att det här var enda bilden han faktiskt hade bägge öronen framåt på som jag tog på dotter (bara så du vet Nina/Sydney   )   


Stolt 2:a blev såklart sonen!!

Söta pojkar!!


Tja och jag då?? Ja om jag säger så här.. Det finns ju en och annan som jag håller lite högre än flertalet andra... 

  


Sonen tyckte vi skulle köra en omröstning, han höll med mig, något var naturligtvis fel... ha ha!!

Ha det så bra mina vänner och tack för att ni ställde upp på lite skoj!

Kram

Kerstin

Av Kerstin - 29 mars 2012 13:00

Mina små killar är underbara att titta på i hagen!

Passa dig, här ska JAG fram!!


AJ!!! Sluta bit mig, det gör ont!!!


Pojkar är pojkar, vare sig de har 2 eller 4 ben...

Kram

Kerstin 

Av Kerstin - 29 mars 2012 10:00

Dexter har en favorit pinne... Den har hängt med några veckor nu. Ligger på baksidan och väntar på honom, han tar den när vi går iväg upp i skogen på morognen.

Bra pinne..

Sedan bär han den så gott som hela vägen. Ibland lägger han ifrån sig den om han hittar något annat intressant, men tar den innan han går vidare..

Fast ibland kan det vara lite svårt att hitta den...

   

Eddie brukar också ta en pinne ibland, men då lägger han sig ner en bit ifrån stigen och tuggar... Knas vovve, då kommer man ju ingenstans!!

Idag på turen lade Dexter ifrån sig pinnen och gick iväg utan, men sedan på hemvägen så plockade han upp den igen!!

Vilken tur att ingen tagit den!!

 

Voff på er!

Kerstin och hundarna    

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards