Stallrosen

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Kerstin - 1 april 2012 13:56

.. Nä vem orkar... Inte jag.

Lite sliten idag, man blir ju det när man inte hinner sova innan nattpassen. Men en natt går ju ok. Nu har vi precis avlutat en em fika, snodde ihop en "Tuppkaka" i all hast. Ska masa mig ut i stallet och hämta lite energi så jag orkar göra middagen sedan. Helst skulle jag bara vilja sitta i soffan hela dagen, men det blir man faktiskt inte piggare av så det är bara att ta tjuren vid hornen och sätta igång..

Ha det så bra och låt er inte luras!

 

Kerstin

Av Kerstin - 1 april 2012 02:10

Efter en bra dag med familjen så for dotter och jag in till Birsta för att köpa present till födelsedagsbarnet. Blev ett presentkort på Hööks, hon har ju ponny så...   

Sedan fick vi lite tid över så vi for till Färsta och kollade på några dressyrekipage innan vi for in till kalaset. Jag återvände till klubben och tävlingarna. Träffade på en bekant och hade en trevlig pratstund samtidigt som ekipagen red.

Fick ju även äran att provköra nya bilen. Den är HEEELT OK!!   Känns jag liksom!!   

Kom hem och slog mig ner i soffan då telefonen ringde, var tydligen inbokad på jobb.. Synd man inte får veta, gå SÅ mycket lättare att komma i tid till exempel...   

Nu ska jag umgås med mina kollegor!

Ha en bra 1:a april och bli inte lurad allt för mycket!

  

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards