Stallrosen

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Kerstin - 4 april 2012 22:08

Vaknade i tid idag och efter lite hemma fix så for vi för att kolla på hoppträningen... Som tydligen var inställd eller nåt.. Trist!

Hemma igen så fick jag värsta rycket och röjde ut ALLT skräp från foder gången!! Helt sjukt vad mkt det samlas på en vinter.. Och så fort det går när man har lite energi, fint blev det också. Får väl bli sadelkammaren i morgon då eller något av rummen inna kanske...   

Har ju annons ute på min dressyrsadel, fick ett svar direkt. Jodå hon skulle ha sadeln, skulle sätta in pengar direkt. Efter nästan 3 veckor (väntade ut barnbidrag och lön i fall det var där problemet satt), skickade ett sms och sa att jag inte ville hålla på sadeln längre. Ohh, men hon ville ju så gärna ha den.. Skulle sätta över pengar direk.. Tror ni jag fått några?? Less man blir.. Nåväl, sadeln lämnar inte staden förrän pengarna finns på kontot iaf..

Angelica, tack för erbjudandet, men efter lite förfrågningar så har jag förstått att den kommer att bli för smal för honom.

Nu ska jag kolla igenom alla kort som dottern knäppte på vovvarna idag, hi hi. Blev några roliga sa hon, som jag kunde lägga ut på fejjan så mina vänner fick något att skratta åt.   Omtänksam dotter!

Vad har ni gjort idag då?

Ha det så bra!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards