Stallrosen

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Kerstin - 26 april 2012 12:00

1.Favorit ras och varför?

Shettis, welsh och connemara. Kloka fina hästar, helt enkelt.
2.Vilken häst har betytt mest för dig?

Fjälltösen, till vardagas kallad Tösen. Min första riktiga älsklingsponny på ridskolan. Och New Dawn, naturligtvis, min 1:a egna uppfödning, hon hade allt jag ville ha hos en häst (förutom att hon var skadad och inte kunde galopper..)
3.Vilken känd häst skulle du vilja rida en lektion på och varför?

Milton och Totilas. Tror knappast dessa behöver en förklaring! ;)
4.Vilken känd ryttare skulle du vilja ha som tränare och varför?

Hmmm, om jag var hoppryttare så skulle jag vilja träna för John Whitaker, han verkar så lugn. Och i dressyren, tja kanske Patrik Kittel.
5.Bästa låten att rida till?

Inte en aning, stänger ute allt annat när jag rider.
6.Vad klarar du dig inte utan i stallet?

Hästarna?! ;)
7.shortchaps eller stövlar?

Just nu, shortchaps...
8.Dressyr eller hoppning?

Dressyr!! Finns det ngt annat??
9.Helskodda ridbyxor eller oskodda?

Har alltid ridit med oskodda byxor, men nu har jag fått några favoriter som är skodda, men nja, tror fortfarande oskodd är favoriten.
10.Vad hette första hästen du red på?

Prins, tror jag...
11.Vilken klubb rider du för?

Sundsvalls Fältrittklubb, har jag iaf löst medlemsskap hos..


Utmanar; Anna, Nina, Marie, Maria Tja, fler orkar jag inte komma på denna sena timme...



Blev ni något klokare??

 

Kerstin  

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards