Stallrosen

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Kerstin - 16 juni 2012 23:51

Men nu är det iaf sommarlov!!

Finaste barnen  

Annars händer inte så mycket här, dagarna går och livet med dem. Vi har full rulle för det mesta, alltid är det något som ska göras. Nu hoppas vi på en sommar med fina dagar de dagar jag är ledig så vi kan åka och bada och ha det mysigt, mina små och jag.

Lite annat inplanerat också, men det tar vi som det kommer, inga märkvärdigheter, men lite vardags lyx.  

Pållarna mår bra, ropar på dem i hagen och de kommer i full galopp, nära på tävlar vem som ska hinna först till mig. Älskar dem så!   Vi skrittar och tar det med ro, guldpojken och jag, vi har livet framför, vi måste båda få landa i våra nya liv och sedan kommer vi starka tillbaka. Låter väl som en bra plan.

   

Prövade lite ny mat här om dagen. Föll för philadelphia reklamen... Barnen fick sås med kinka i och spagetti, själv gjorde jag med lax och sparris istället för spagetti, MUMS!!

   

Efter en aktiv dag så bjöd sonen på lite fika..

     

 Se så fint han har dukat upp!


Ha en bra helg!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards