Stallrosen

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Kerstin - 11 augusti 2012 22:41

Vilken fredag vi fick barnen och jag. Efter hundar och min springtur som idag blev backträning och hästarna var avklarade så begav vi oss iväg till tivolit. Innan vi kunde åka karuseller så var vi på stan och hämtade ut lite kontanter, på vägen ner igen så slank jag in på Indiska och kom ut så här snygg!!

 

Tunika, leggins och halsbandet fick följa med mig ut... 

 

Ingen kunde vara gladare än jag...   

På tivolit så var det virvel vinden ut först... Jösses vad vi snurrade!! Sjukt kul! Barnen åkte lite mer och sedan tog vi en fika vid ån. När vi helt lugnt satt där så kom en person och gick förbi, stannade upp, backade och tittade på mig och sa: "Du ser så himla trevlig ut så jag måste bara få säga hej." Lite skratt och annat snack innan jag fick fortsätta njuta av kaffet och lugnet, men vilket trevligt avbrott!!   

Väl hemma igen och jag skulle börja med middagen, så pinglade telefonen. Utgång??!! Tja, kollade upp om jag hade barnvakt och hundpassning, inga problem! Och så var man på gång igen!!   Sedan har jag ju världens underbaraste barn också måste jag bara få tillägga! Frågade dem om det var ok att jag gick ut, eftersom vi faktiskt inte träffats så mycket de senaste veckorna, men då säger de i kör; "Klart du ska gå ut med dina vänner, det är ju lika viktigt för dig som för oss." Och så lägger sötaste lilla dottern till; "Hoppas du hittar en snygg kille också."   Kan man annat än älska dem!!

Blev en ganska lugn och rolig kväll. Fick 2 knasbollar efter mig som blev helt facinerad av mina underarmar, men tillade den ena av dem, "Du är snygg hela du också."   Skrattad åt honom och såg en kill kompis som fick rädda mig ur situationen. 

Idag blev det stall, hästar för hela salanten, hämtade barnen, dottern skulle på kalas. Sonen och jag kämpade i oss en halv pizza var här hemma. Sedan blev det soffläge efter att ha hämtat hem dottern. Tänkte springa nu i kväll, men benen var lite stumma, men inte så mycket som jag trodde, kunde tydligen ha tagit i mer än jag gjorde. Bra att veta. Feeling good känslan sitter kvar. 

Ha det så himla bra och tack för att ni läser mina tok inlägg!!

  

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards