Stallrosen

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Kerstin - 24 augusti 2012 21:45

YES!!!!!!!!!!!!!

 

     

 

Jag har fåttt mitt efterlängtade nattvikariat!!!

 

OCH 

 

Ett schema på Hööks!!!

 

TJOHOO!!!!!

 

Hejsvejs på er!!

 

Kerstin

Av Kerstin - 24 augusti 2012 01:59

Tänk vad lite som ändå behövs både för att man ska må dåligt och må bra. Ett efterlängtat samtal och vips så är man på banan igen. Även om funderingarna finns kvar så är jag nu åter i min lyckobubbla och här vill jag stanna ett tag nu. En efterlängtad fika är också inplanerad så jag har lite att se fram emot efter mina 2 jobb veckor i alla fall.

En vän hade lagt upp den här på fejjan och jag fastnade direkt för den. Så nu sitter jag här och diggar och ler.



Samma låt, igen... ha ha!!



Ha det så toppen i morgon och glöm ej fredagsmyset!!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards