Stallrosen

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Kerstin - 26 augusti 2012 07:39

Vill börja med att tacka er alla för era fina kommentarer om att jag fått jobb! Ska tacka er var och en allt eftersom, men börjar med ett grupp tack!   


Igår när jag for till Usport för att göra några timmars jobb så kom jag på mig själv att tänka; "Det här vara väl allt bra onödigt." Och för att vara mig så är ju det en helt absurd tanke när det gäller att jobba.   Men det var ju för att allt föll på plats i fredags och jag insåg att jag inte hade hellre behövt en dag ledig än en dag med jobb. Men väl där och på golvet med en massa folk så trivdes jag ju.   

Under dagen hade Curre åkt hem till sin fd ägare för att checka av något sto, pratade med henne på kvällen och allt hade gått bra med lastning mm. Hon hade nästan glömt hur snäll och lättsam han är i hanteringen. Och jag tror faktiskt att när jag säger till folk hur lättsam han är så tror inte folk på mig, men han är SÅ bra i huvudet. Han kommer att kunna vara hingst och går han tävlingar så kommer han trots ston, att kunna ha "en bra dag på jobbet". Och på tal om tävling.... Dottern fick det här av mig, så nu är det upp till bevis...   

 

Tävlings stassen....

Kommer bilder på "tävlingsekipaget under veckan, om vädret tillåter.

Hundarna lever och mår bra även de, även om de kommit ännu mer i skymundan just för tillfället. Förra veckan badades de och nu är det pälsvård som gäller, underull på Eddie och tovor på Dexter. Köpte tuggben åt dem, gissa vem som får vad???  

 

 Svårt, jag förstår...

Rätt svar är....

 

Yheee!!!

Eddie är ju så slö så han orkar inte med ett så stort, men han brukar tjuva det när Dexter tuggat det mjukt och äckligt..

 

Japp, så bekväm är en collie...   

Och, det återspeglar INTE matte!! Så det så Marianne!!   


Ha en underbara dag ute i solen, själv åker jag och jobbar!

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards