Stallrosen

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Kerstin - 5 maj 2013 09:00

Igår var det äntligen dax för Talangshowen som dottern tränat inför under våren. Deras pappa hämtade sonen. Och det var ju uppskattat.    

 

Glad son!

Sedan löste vi in oss och tog en fika innan de duktiga talangerna började sin show.

       

Dottern och 3 andra tjejer sjöng och dansade i sitt nummer.

Sedan sjöng alla deltagarna avslutnings låten tillsammans, precis som de öppnade som en stor grupp med ett nummer.

En ros och diplom till dem alla.

Sedan var det dotterns tur att få åka med pappa hem.

 

Lika nöjd hon.

Trött och slut så tjuvlånade hon min härliga stol..

 

Trött och nöjd lite tjej..


 Under kvällen fixade vi till Nachos och sedan blev det soffmys och Karate Kid, den "nya" versionen, så det var inget "vax on och vax off", det var jacka på och jacka av ist...   Funkade precis lika bra. Tyckte nog den här var minst lika bra som den första. 

Fick lite gå ut sug eftersom det var kompisar som skulle ut och ha skoj och det var ju ett tag sedan jag va med. Barnen sa det var ok, men jag vet ju att iaf dottern blir lite mörkrädd så utan barnvakt skulle jag ALDRIG åka, sedan är det ju det här med skjuts också. Man bor ju inte i stan direkt. Blev erbjuden skjuts till och från staden, sällskap hade jag ju redan så då hängde det på barnvakt och där stöp det, men vad gjorde det. Idag är jag ganska glad att jag blev hemma, hi hi!! Det går fler tåg och så är det ju det här med ödet... Det var väl inte meningen. Det var ändå för kallt för min partyklänning...   

Idag skulle det vara +13 grader och sol.... Hmmm, Inte just nu, men solen jobbar på, jag anar den bakom alla moln... Se där nu spricker det upp.... 


Ha det så bra!

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards