Stallrosen

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Kerstin - 6 juli 2013 15:20

Var ett tag sedan nu, men jag har varit noll motiverad och började ju gå upp istället för ner så klart man tappar lusten. Men efter att vissa beslut kommit till sin klarhet och andra saker ramlat på plats så ska jag väl inte ljuga och säga att motivationen varit på topp, men den har i alla fall gjort sig påmind och idag kunde jag glädjas åt att det var -1 kg. Lite tradigt att aldrig komma någon vart, går ju som en jojo upp o ner, men hoppet är ju det sista som överger en så..


Sonen och jag satt och tecknade drakar här om kvällen i vardagsrummet. Samtidigt på tv:n så var det något program om någon familj som börjat träna och göra andra saker tillsammans, blir ju så att man tittar upp ibland och lyssnar. Sa till sonen att vi också kanske skulle börja göra saker tillsammans. Han tittade upp på mig och sa; "Men mamma vi gör ju MASSOR tillsammans." Hi hi, och jag som alltid har ångest för att vi gör saker allt för sällan tillsammans. Ja som det kan bli. Men vi enades i alla fall om att vi skulle fortsätta med det, alltså göra saker tillsammans.


Snart

SEMESTER!!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards