Stallrosen

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Kerstin - 16 juli 2013 08:06

... som alla andra.. Lite grått, lite sol... Och eftersom jag inte hade något gott fika hemma så for vi till en kompis och fikade istället. Skönt att tippa av lite kläder och leksaker till hennes lilla söta dotter och vi fick lite mer plats här hemma, hi hi!!

När vi kommit hem igen och middagsbestyren var avklarade och jag precis skulle gå med hundarna så small det till ordentligt. ÅSKA!! Och "lite" regn!

   

 

Det tog i och blåste samtidigt så jag tror regnet kom från alla håll.

Det small och blixtrade rätt ordentligt och både katt och hundar blev lite orolig. Men som de flesta oväder så drar de förbi rätt snabbt så efter ett kort tag så lade sig lugnet igen

 

Katten Zaga intog hundarna ena bädd och somnade gott.

Hästarna var lite oroliga i hagen och fick komma in och torka till och äta lite hö. Måste utöka hagen då betet börjar ta slut, så de fick vara inne över natten vilket är toppen eftersom det nu på morgonen blåser nära på stormvindar och då borde det vara lite mindre flugor i farten så Hero och jag ska ut på en tur om en liten stund, en kortis med hundarna först bara.


Carpe Diem!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards