Stallrosen

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Kerstin - 10 augusti 2013 15:07

.. Och säger en hel del. Kanske dax att jag börjar lyssna eller ska jag jobba emot ödet?! Verkar ju både lönlöst och mödosamt, nej från och med nu så ska jag lyssna, tänka igenom, vrida och vända och sedan inse att ödet hade rätt igen. Eller förresten skippar vrida och vända biten, ödet får styra min väg framöver... Nu låter det som om jag bara ger upp, men att styras av ödet är ju inte bara negativt, Hero, Sulle med flera kom ju till mig på det viset. Ödet ledde mig till Hööks i rätt ögonblick, ödet kan medföra både trista och bra saker. Just nu verkar ödet ha något i beredskap åt mig, jag har inte en aning om vad det är, vi har inte varit överens, men som sagt det verkar inte gå att jobba emot så jag ger efter och följer med på den väg som ödet har lagt fram åt mig. 

Som nu jobbar solen tappert mellan regnmolnen och jag är snart på väg ut, jag tror solen vinner lagom tills jag ska ut, ödet?!   

Carpe Diem!


Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards