Stallrosen

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Kerstin - 12 augusti 2013 17:26

.. De bästa barnen. Inte bara för att jag vaknade efter någon timme i morse av att de var på väg ut med hundarna. Det gjorde de utan att jag sagt till eller bett dem om det.   

Sedan har de som vanligt hjälpt till med hästarna och vi gick en tur i regnet med hundarna nu mitt över dagen. Sedan pratade vi lite vad de och jag haft för oss under veckan som gått. När de hörde att jag varit på krogen i onsdags så sken de båda upp och sa i kör; "Vad skoj!!" "Träffade du någon bra kille då?" Ha ha, underbara och älskade barn!!   


Regn här idag så det var blöta hästar som kom in och jag är på tok för trött att rida. Sonen förklarade för Hero, efter jag bannat honom lite för att ha så bråttom, att matte var lite trött och det var inget att bry sig om, det blev bättre bara hon (jag) fick vila en stund. Ha ha!! 

Carpe Diem!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards