Stallrosen

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Kerstin - 7 september 2013 08:01

Alias Curre, är ju och hälsar på brudar. en av dem är inte riktigt där än, den andra skulle ha kommit igår, men något hände på vägen så de kunde inte dyka upp. Får se om de kommer idag istället. Men inte är han på någon semesterort eller så bara för att brudarna inte ställer upp, nej då är det gym som gäller. Måste väl jobba lite på muskelmassan så han kan flirta med de stora tjejerna. Eller i alla fall imponera på dem. Hi hi! Fick en film när han skuttar över ett litet hinder. Jag ska förhoppningsvis dit i morgon så vi kan löshoppa ordentligt och filma. Ska bli skoj! Tänkte först försöka åka o kolla på ponnytävlingarna, då är man ju riktigt pepp att åka o löshoppa lilla pållen sedan.

En liten filmsnutt jag fick... Lika positiv som alltid den här lilla killen!!


Sullivan sköter sig inte alls i gruppen, elak som attan mot Walle och nu får han gå ensam tills Curre kommer hem igen. Ska släppa ihop dem sedan igen i en större hage så blir det nog lugnt igen. Första dygnet gick jättebra med dem, men sedan flög fan i lilla gula killen och jag blev lite orolig att någon av dem tillslut skulle forcera staketet i panik. Men nu är lugnet återställt.

Min första "riktiga" jobbvecka sedan sommaren är snart slut, phu... Jo, jag har jobbat i sommar, men det har varit 2 nätter eller 2 dagar lite lagom utspridda, men nu har jag haft både nätter och dagar på samma vecka och det märks, man blir både trött och får inte saker gjorda, men snart är man tillbaka igen. Gäller bara att hitta rutinen på allt igen. Älgjakten ställer till det då jag inte kan ta med någon av ponnyerna på släp när jag skrittar ut. Vill inte rida med handhäst efter vägen, är trångt nog som det är. En vecka till så har de släppt lite på spänningarna i avtryckar fingret hos jägarna och man vågar sig ut igen. 


Angående det vikt(iga) så tänker jag suga lite på det tills månadens slut.... 


Glöm inte reflexerna på kvällarna, det skymmer fortare än man tror!!


Carpe Diem

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards