Stallrosen

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Kerstin - 15 september 2013 13:55

Blev till att fixa lite ute i går. Xet fick inte heller gräsklipparen att fungera längre stunder, så då ringde jag till en som klipper mot betalning, så nu hoppas jag på uppehåll så det kan bli klippt innan visningen. Hade varit perfekt idag, men nu är det ju söndag... 

Dottern hade lite tråkigt eftersom sonen hade kompis här så Sullivan fick sig en ordentlig pysselstund. Otroligt snäll och tålmodig som vanligt. Dottern släpade omkring en pall framför och bredvid honom allt eftersom han skulle bli fin och han bara står helt still och väntar på vad som ska hända. Inget nafs, inget tjafs... Otroligt fin barnponny. Curre är ju precis likadan. Welshar är verkligen framavlade till barn. Så här fin blev Sulle. Det är första gången dottern gör en sådan här manfläta så jag tycker nog hon har lite talang för det. Hi hi!

   

Mina sötnosar!

Men nu har jag som vanligt inte tid med er...

Carpe Diem!

Kerstin





Av Kerstin - 15 september 2013 02:18

Jag skulle ju ta en bloggfri helg, men pållarna ställer ju till det för mig så det går ju tydligen inte.. För jag utgår ju att ni absolut måste veta ALLT (det mesta) vad de gör.. Eller?! Som nu när de skulle trimma till gräset, men vad gör de då?? Jo trimmar till äppelträdet istället!!! Ingen ordning på något eller någon!

     

Lite sura va de allt sa Hero!

(Och för alla er dom oroar er, NEJ, de fick faktiskt inte äta äpplen hela tiden. Höll koll, vill inte ha varken fulla hästar (för ni har väl läst artikeln om den fulla älgen här ute på Ön??!!) eller hästar med kolik!!)

   

Och medan lilla Prins kolla om det är ström i  tråden så funderar Hero på om han kanske skulle ta ett pass på studsmattan...

Prins förresten är ju en lustig krabat. Han har fått gå ute själv på gräsmattan en timme på kvällarna, men tror ni det duger åt honom.. Nej då, antingen har jag hittat honom i höförrådet eller så har vi fått hämta honom uppe i skogen... SHETTISAR!! ♥

Annars faktiskt inte mycket nytt under solen. Mer än att det faktiskt både lyser och värmer fortfarande, visst är det fantastiskt!! 

Carpe Diem!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards