Stallrosen

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Kerstin - 21 januari 2014 09:47

Vinter tid, lika bra att göra den till något positivt... Jag kan ju inte skylla på att jag behöver skotta en massa i år och det känns UNDERBART!! Så igår beslutade jag mig för att spara in lite tid. Hur gör man då?! Jo, man sadlar på hästen och tar med sig hundarna.

       

Förväntansfulla, lydiga och skötsamma hundar och häst, sedan trötta hundar...

Min stallägare får nog ännu lite fler vita hårstrån av mig. Han klev ut när jag var på väg upp på Hero. Frågade om jag gjort det där förut. Och det har jag ju inte, inte med de här 3, men det går nog bra sa jag... Han skakade på huvudet och gick in igen... Ha ha!! Undrar vad han säger då jag tar båda hingstarna och Walle med barn på släp då?! 

Hero är en klippa ska jag tillägga, han har full koll på läget och även om han blir rädd för något i skogen så hoppar han aldrig åt sidan om jag har med en häst eller som nu hund, det kan han göra om vi rider själv. Han sparkar aldrig, vad han däremot kan göra och gör. är att han nyper till och tex Walle går lite före honom. Nu när Dexter kom lite före så tog han tag i kopplet och drog bakåt, ha ha!! Blir så full i skratt åt min djur!

Kvällen tillbringades i en snöhög, eller jag var ju ute med hundarna och sedan tittade jag på när barnen hade skoj.

     

Vinter skoj..

Och som slut kläm så kom jag på igår att jag och gult verkar gå bra ihop och att det gör mig glad... Trivs ju i mitt gula hus (jo det är gult, blev lite konstigt färg på bilden bara), med mina gula hästar och skrattar gott åt min gula hund.. 

       

Jag älskar och trivs med de som inte är gula också.   


Ha det bra!

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards