Stallrosen

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Kerstin - 15 juli 2015 07:52

Sista tiden har jag funderat mycket på det liv jag lever nu, med hästar i princip 24 timmar/dag. Är det verkligen så jag vill ha det??? Och svaret är samma varje gång, JA det är det! Det är ju i stallet (och hemma i min skokartong) jag mår bäst, då jag är lycklig, då jag har och får en massa energi. Varför ska jag så ofta få försvara mig?? Jag är 48 år och har hållit på med hästar i större delen av mitt liv, haft och jobbat med häst, när ska folk i min omgivning inse att det är mitt liv?!

Har nog förresten glömt att berätta att Sydney åkte till Skånelandet för att träffa en "kille"   Det verkar ha uppstått ljuv musik mellan dem så nu väntar jag bara på att få reda på om det blev något av det också. Och sedan följer 11 gruvsamma och spännande månader... 

   

  


     

Hero och jag har tränat lite WE för oss själva. Skoj!! Även om inte han såg så laddad ut på bilden.. Hi hi!



Dotter har ju sina ponnyer och de rids, trots hällregn..   

   

För då kan man ju rida i stallet..

Och innan alla kommentarer börjar hagla, ja hon glömde västen..

Och NEJ, hon red inte inne, bara provsatt lite för att stilla abstinensen kanske..


Allt för denna gång!

Tjing!

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards