Stallrosen

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Kerstin - 26 september 2013 00:22

Kollade runt på lite lägenheter i kommunen.... Ha ha, det var ju lite tragisk läsning... Summa = 0!! Opps... Ja ja, det löser sig väl antar jag.

Hur går det med huset då, tja... Finns intresse för det i alla fall, sedan är ju inget klart förrän pappren är påskrivna. Så är det ju. Men det finns hopp om en försäljning och det känns bra.

Igår när jag red ut med Hero så tappade jag ju husnycklarna i skogen. Idag hittade jag dem i innerfickan på jackan...   Opps, men så bra, slapp jag ju leta efter dem i skogen. Hi hi!


Mycket att tänka på nu och saker ploppar upp i huvudet och jag kan inte sova fast jag borde. Men det är en övergångspreiod, bara allt börjar rulla på så blir det ju bättre. I helgen är det fullt upp igen, fredag; disco och kalas för barnen, lördag; bygga hagar och sedan är det kalas igen, söndag; kommer släkten och fikar och firar dottern som fyllde år förra veckan. Tja, man kan väl knappast klaga på att man är sysslolös. Hade tänkt flytta hästarna i helgen, men eftersom det inte finns några hagar kvar så blev det lite extra jobb där. Får bli flytt till veckan i stället.


Carpe Diem

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards