Stallrosen

Alla inlägg under oktober 2015

Av Kerstin - 14 oktober 2015 06:54

Blir inte oftare än så här... Men det är väl ett tecken på att man lever livet och har viktigare saker för sig än att sitta vid datorn?!   

Men vi har i alla fall tränat lite titthinder med ponnyerna och även Hero fick vara med. Visst va det liiiite läskigt, men alla hoppade så snällt, med GOD marginal till en början, men sedan gav det sig. I vår lilla "Lattjo lajban" kärra så finns en liten grind, vattenmatta bestående av en blå sopsäck, vita plaststolpar som nu blivit bommar. Man tager vad man haver. 

                             

Duktiga ekipage!


När man sedan presterat bra på träning så är det dax att kolla läget på bortaplan.

                 

Och det gick ju bra!!

Och med bra så räknar jag inte bara 2 felfria rundor, utan även att Anezza inte titta på hindren som om de skulle äta upp henne, vilket hon gjort tidigare. Allt annat gick bra det med, lastning, resa, ponnyn sköter sig exemplariskt när vi kommer fram, lugn o fin, både i hantering och ridning. Nu hoppas vi att vintern bjuder på träning, bus och sedan laddar vi för en lite mer "riktig" tävlingssäsong till våren.


Själv har jag varit på WE kurs, dock till fots denna gång, men lika skoj för det, man blir taggad!!


Ha det bäst tills nästa gång!



Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards