Stallrosen

Alla inlägg under juli 2016

Av Kerstin - 7 juli 2016 06:58

Vi tränade på... I några år har vi kämpat på tillsammans, jag och min guldgosse. Nu skiljs snart våra vägar åt, men minnena finns kvar, alla roliga stunder ska jag vårda i mitt minne. Jag fick min drömhäst, det är ju inte alla som får uppleva det i sitt liv, bara det är värt att komma ihåg. Bland det sista vi gjorde ridmässigt så va det att debutera i en lite Pay and Ride WE. Så kul och så trist att det inte blir några fler för just oss två.

Bjuder på några härliga stunder vi haft sista tiden.

   Lyckades på 1:a försöket!!!


       

Vi har skuttat lite och så avslutade vi med en liten debut i WE, så skoj!

Nu är vår tid snart slut, efter en veterinärkoll så uppdagades ryggproblem som tyvärr inte går att åtgärda. Det gav mig svar på många funderingar och trots många tårar och ett brustet hjärta så har vi ändå haft en fantastisk tid tillsammans och det är det jag ska minnas.


Farväl min underbara Guldgosse!

  


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards