Stallrosen

Alla inlägg under december 2015

Av Kerstin - 31 december 2015 09:56

Ännu ett år har passerat med sorg och glädje, nya upplevelser och insikter, precis som ett år ska vara. Jag har bytt jobb och hunnit plugga lite.



Vi har sagt hej då till Grålle, Curre och Sullivan.
        

De har det bra hos sina nya ägare.


Vi har sagt välkommen till Anezza och välkommen hem igen till Sydney.

     
Snygg Anezza, som för övrigt ser till att mitt finger går av och måste genomgå en lite operation, verkar trivas med livet hos oss och vi med henne.

Sydney skickades på betäckning, men enligt provsvaren så verkar hon inte ha blivit dräktig.

 

Hero och Walle, bästa vännerna, de fann varandra direkt, men nu vandrar Walle på de evigt gröna ängarna och har det bra där medan Hero går kvar i sin hage med Prins.

 

Prins, 26 år, tar på sig utrustningen igen och ser till att hamna i tidningen med sin lilla ryttare!


Livet i min lilla Skokartong och med mina hästar fortsätter, jag ser fram emot ett nytt spännande år. Vi kommer säkert gråta en skvätt, precis som vi gjort i år och åren innan, men vi kommer säkert skratta en hel del också. Vi kommer att få uppleva roliga och spännade saker.  Utvecklas som personer och lära oss ett och annat. Vi är redo för det nya året!


GOTT NYTT HÄRLIGT ÅR!!!

 

Önskar vi er alla!

 



   

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards